Абітурієнт  

   

Освітня діяльність  

   

Віртуальний факультет  

   

Дистанційне навчання

Шановні студенти! 

 
Перехід на дистанційну форму навчання - це реалії сьогодення. 


МЕТОЮ дистанційного навчання є надання освітніх послуг шляхом застосування у навчанні сучасних інформаційно-комунікативних технологій. 

ЗАВДАННЯМ дистанційного навчання є забезпечення громадян можливості реалізації конституційного права на здобуття освіти та професійної кваліфікації. 

 
Щоб навчитися отримувати знання on-line, ми підготували для вас
 

«ПРАВИЛА ПОВЕДІНКИ ПІД ЧАС ПРОВЕДЕННЯ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ»

 
  • 1. Дистанційне навчання - це не канікули. 
  • 2. Лекції, вебінари, семінари, які проходять дистанційно є такими ж заняттями, як і і заняття, що проходять в аудиторіях. 
  • 3. Перш ніж розпочати дистанційне навчання , ознайомтесь з графіком навчального процесу для своєї групи та електронним ресурсом , на якому буде розміщено навчальний матеріал. Цю інформацію ви зможете отримати у вашого викладача, старости, або на сайті нашого факультету у розділі «Дистанційне навчання» відповідної кафедри. 
  • 4. Дистанційне навчання з більшості предметів організовано засобами середовища ZOOM, MOODLE або GOOGLE MEET. Щоб працювати з ними, треба зареєструватись на цих платформах. 
  • 5. Заняття на дистанційному навчанні починаються у 8-ій годині ранку. Усі пари підтримують часовий режим, який існує off-line.  
  • 6. Пам’ятайте, що під час дистанційного навчання, вас бачать усі, хто зараз присутній на занятті. Тому,  
  •  
  •                            КАТЕГОРИЧНО ЗАБОРОНЯЄТЬСЯ 
  •  
  • — під час проведення заняття лежати у ліжках; 
  • — приймати їжу та напої;
  • — займатися хатніми справами; 
  • — займатись спортом ( якщо це не заняття з фізкультури);
  • — відволікатись на розмови по телефону або вести розмови із тими, хто знаходиться вдома; 
  • — гратися із хатніми улюбленцями; 
  • — ставити на Аватарку будь-яке фото; 
  •  
  •  
  •                                            ВАМ   СЛІД 
  •  
  • — бути вдягнутими і мати охайний вигляд; 
  • — поводити себе чемно і виховано; 
  • — виконувати усі настанови викладача;
  • — обов’язково вчасно виконувати домашнє завдання ; 
  • — обовязково бути присутнім під час проведення контрольних робіт; 
  •  
  •  
  •  
  • 7. Результати оцінювання виставляються в журнал. 
  • 8. Якщо під час on-line навчання, студент вийшов із ефіру, не попередивши викладача, він вважається відсутнім на занятті. 
  • 9. За невиконання цих Правил, викладач має право знижувати оцінку.
  •  
  • СПОДІВАЄМСЯ, ЩО ЦІ ПРОСТІ ПРАВИЛА СТАНУТЬ ВАМ У НАГОДІ ТА ДОПОМОЖУТЬ ПІД ЧАС ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ. 
  •  
  •  
  •  УСПІХІВ ВАМ !!!!! 

СИСТЕМА ОЦІНЮВАННЯ ЗНАНЬ І УМІНЬ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Шановні студенти! З метою роз’яснення системи оцінювання, яка існує в НПУ ім. М.П. Драгоманова і яка спирається на основи оцінювання контролю знань, прийнятих Болонським процесом, ми публікуємо таблицю балів із роз’ясненнями  щодо відповідності балів та набутих знань, навичок та умінь під час навчального процесу.

Таблиця балів щодо відповідності набутих знань >>

 

 

ПРОЦЕДУРА ОБРАННЯ ВИБІРКОВИХ ДИСЦИПЛІН 

(на наступний навчальний рік)
   
Шановні студенти! З метою полегшення формування вашої  індивідуальної навчальної траєкторії, ми роз´яснюємо вам процедуру обрання вибіркових дисциплін. Отже, 
 
   
КРОК 1. 
До 15 лютого кожного навчального року студенти подають до деканату заяви, в яких повідомляють про обрання дисципліни з переліку вибіркових дисциплін, що пропонує кожна кафедра. Цей перелік ви можете знайти у рубриці « КАФЕДРА», підрубрика « Дисципліни за вибором студента». 
 
 
КРОК 2. 
 До кінця лютого деканат на підставі аналізу заяв студентів, формує навчальні групи для вивчення вибіркових дисциплін та готує відповідний  наказ. 
 
          
КРОК 3. 
Після підписання деканом  наказу про розподіл груп і вибіркових дисциплін, наказ публікується на сайті факультету. 
 
 
 
ПРИМ.  ДЛЯ БІЛЬШ ДЕТАЛЬНОГО ПОЯСНЕННЯ ВИ МОЖЕТЕ ЗВЕРНУТИСЯ ДО РУБРИКИ « НОРМАТИВНІ ДОКУМЕНТИ» ДОКУМЕНТ «ПОЛОЖЕННЯ ПРО ПОРЯДОК ФОРМУВАННЯ ВИБІРКОВОЇ ЧАСТИНИ РОБОЧИХ НАВЧАЛЬНИХ ПРОГРАМ». 
 
 
 
  • СТУДЕНТСЬКА ПРОФСПІЛКА
 

Питання відповіді

1. Що таке студентська профспілка в нашому університеті?

Первинна профспілкова організація студентів НПУ ім. М.П. Драгоманова - це добровільна неприбуткова громадська організація студентів та аспірантів університету, метою якої є представництво, здійснення та захист учбових, соціально-економічних прав та інтересів членів профспілки.

2. Чи є профспілкова організація юридично зареєстрованою?

Первинна профспілкова організація студентів НПУ ім. М.П. Драгоманова є юридичною особою і незалежною організацією, має у власності відособлене майно, рахунки в банку, печатки, має право бути позивачем і відповідачем в суді і арбітражі.

3. Які права члена профспілки?

Члени профспілки мають право:
* на представництво, здійснення та захист профспілкою їх прав та інтересів;
* на правовий захист;
* на участь в акціях та заходах, які проводить профспілка;
* обирати і бути обраними до профспілкових органів усіх рівнів;
* на одержання матеріальної допомоги, пільгових путівок на оздоровлення та відпочинок тощо.
4. Які обов’язки члена профспілки?

Члени профспілки зобов'язані:
* визнавати і виконувати Статут;
* регулярно сплачувати членські внески;
* особисто брати участь у діяльності профспілкової організації;
* виконувати рішення профспілкових органів;
* не допускати дій, що наносять збитки профспілковій організації студентів НПУ ім. М.П. Драгоманова , перешкоджають досягненню мети і завдань Профспілки, порушують єдність Профспілки, вносять розкол в її ряди.

5. Що конкретно профспілка може дати студенту (яку ВИГОДУ студент може отримати)?

Можливість захисту профспілкою прав та інтересів студентів;
* можливість брати участь в реальному житті та управлінні університетом;
* при необхідності одержувати матеріальну допомогу;
* одержувати путівки на лікування та відпочинок за пільговою ціною тощо;
* можливість пільгового харчування.

6. Як стати членом профспілки? Членом профспілки може стати будь-який студент університету, який визнає Статут профспілки працівників освіти і науки України та регулярно сплачує профспілкові внески, незалежно від форми навчання і не є членом іншої профспілки.
7. Чи повинен студент щось платити профспілці, хто визначає величину внесків?

Розмір профспілкових внесків визначено Статутом профспілки працівників освіти і науки України і складає:
* для студентів денної бюджетної форми навчання, які отримують стипендію - 1% від базової стипендії (внески виплачуються відповідно до заяви студента через бухгалтерію університету із стипендії);
* для студентів, які не отримують стипендію та студентів контрактної форми навчання - 1 % від базової стипендії (внески сплачуються готівкою за семестр);

8. На що ідуть проф-спілкові внески?

На статутну діяльність профспілкової організації студентів згідно Статуту профспілки працівників освіти і науки України.
А саме на виплату матеріальних допомог, здешевлення вартості путівок, проведення культурно – спортивних заходів тощо.

9. Що буде, якщо студент не є членом профспілки?

Членство в профспілковій організації виключно добровільне і якщо студент не хоче бути членом нашої профспілки, його ніхто примушувати до цього не буде. Але студенти, які не є членами нашої профспілки, втрачають право на захист профспілкою його інтересів та на пільги, передбачені Статутом профспілки працівників освіти і науки України.

10. Якщо студент не є членом профспілки, чи може він користуватися профспілковими пільгами?

Ні.

11. Що потрібно зробити для отримання пільг від профспілки (процедура подачі заяв тощо)?

Для отримання пільги члену профспілки необхідно звернутись до профбюро свого інституту з відповідною заявою (матеріальна допомога, путівка на лікування, путівка на відпочинок тощо).

 
 
  • СТУДЕНТСЬКИЙ ПАРЛАМЕНТ

 

Метою  Студентського парламенту є створення умов для самореалізації особистості студентів і формування у них організаторських навичок, лідерських якостей, відповідальності за результат своєї праці.

   Діяльність органів студентського парламенту направлена ​​на вдосконалення навчального процесу, підвищення його якості, забезпечення виховання духовності та культури студентів, зростання у студентської молоді соціальної активності.

   Основні завдання органів студентського самоврядування (парламенту):

  • захист прав та інтересів студентів;
  • забезпечення виконання студентами своїх обов’язків;
  • сприяння навчальній, науковій та творчій діяльності студентів;
  • сприяння поліпшенню умов проживання і відпочинку студентів;
  • сприяння створенню різноманітних студентських гуртків, товариств, об’єднань;
  • співпраця з органами студентського самоврядування інших  закладів вищої освіти;
  • пропаганда здорового способу життя;
  • забезпечення участі у вирішенні питань міжнародного обміну студентами.

Студентське самоврядування ґрунтується на наступних принципах:

  • добровільності, колегіальності, законності і відкритості;
  • рівноправною і вирішальною участю членів Студентського самоврядування;
  • активності, самодіяльності і творчої ініціативи;
  • відкритості та публічності;
  • демократизму;
  • гуманізації та встановлення партнерських відносин між адміністрацією та студентським самоврядуванням, між професорсько-викладацьким та студентським колективами;
  • розмаїття форм студентського самоврядування на всіх рівнях;
  • облік індивідуальних інтересів і особливостей студентів.

Основними функціями Студентського самоврядування (парламенту) є:

  • захист та представництво прав та інтересів студентів;
  • сприяння громадської, соціальної та професійної самореалізації студентів.
  • надання пропозицій щодо підвищення якості освіти з урахуванням наукових і професійних інтересів студентів;
  • проведення організаційних, наукових, культурно-масових, спортивних та інших заходів;
  • діяльність спрямована на підвищення свідомості студентів, їх вимогливості до рівня своїх знань.
  • інформування студентів про рішення адміністрації, що стосуються студентів;

   

Діяльність  парламенту поділена на сектори:

Інформаційний сектор: організовує інформаційне забезпечення і соціологічні опитування студентів, формує і підтримує єдиний інформаційний студентський простір.

Культурно-масовий сектор – займається організацією дозвіллям студентів (організація і проведення систематичних розважальних та культурних заходів: виставок, вечорів, концертів, конкурсів, тощо).

Спортивний сектор: вирішує питання організації фізкультури, пропаганди здорового способу життя, співпрацює з проректором з науково-педагогічної роботи, завідувачем кафедри фізичного виховання та іншими структурними підрозділами та організаціями;

Сектор міжнародних і міжвузівських зв’язків: сприяє реалізації міжвузівських студентських зв’язків, бере участь у вирішенні питань міжнародних студентських відносин.

Волонтерський сектор: координує роботу спрямовану на формуванням серед студентів активної громадянської позиції, зокрема, волонтерського руху, спрямовує і координує спільну роботу молоді університету.

 

 

  • СУПРОВІД СТУДЕНТІВ З ІНВАЛІДНІСТЮ

 

inform pro dostup 1

 

inform pro dostup 2

 
 

 

 

Центр правничої допомоги Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова 

Юридична клініка «Центр правничої допомоги НПУ імені М. П. Драгоманова» - структурний підрозділ університету, який надає безоплатну правову допомогу з цивільного, сімейного, житлового, трудового та освітнього права співробітникам, студентам, аспірантам університету, а також громадянам, які потребують допомоги у вирішенні проблем у правовому полі. Клініка веде активну правопросвітницьку роботу, проводить майстер-класи на актуальну правову тематику як в університеті, так і за його межами.
Юридична клініка створена у 2007 році та діє на підставі Положення як структурний підрозділ Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова та є членом Асоціації юридичних клінік України.
Очолює юридичну клініку кандидат юридичних наук, професор кафедри правознавства та галузевих юридичних дисциплін, адвокат Дубчак Леся Сергіївна. Серед студентів-консультантів юридичної клініки є як студенти-магістри, так і студенти 3-4 курсів, які під керівництвом керівника клініки та викладачів факультету надають усні консультації, та, в окремих випадках, складають процесуальні документи в суд для осіб, які звернулися в Центр правничої допомоги НПУ імені М. П. Драгоманова.
Основними завданнями клініки є не тільки надання безоплатної правової допомоги, а й проведення заходів з правової освіти населення, шляхом проведення консультантами лекцій, інтерактивних занять у загальноосвітніх та вищих навчальних закладах.
Юридична клініка також бере активну участь в організації та проведенні наукових заходів, в тому числі конференцій та круглих столів, організованих факультетом політології та права.

Адреса клініки: вулиця Тургенєвська, 8/14, Київ, 01054
Телефон: +38-097-401-33-21
e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. ; Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Години прийому:
понеділок 14:00 – 17:00
середа 10:00 – 13:00
п’ятниця 14:00 – 16:00

ЦЕНТР ПСИХОЛОГІЧНОЇ ПІДТРИМКИ


  
 

   Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова завжди відповідав на ті виклики, які поставали перед суспільством. І пандемія, що нині шириться світом, та навчання в її умовах не стали винятком. Раптовий, але очікуваний перехід на дистанційну форму навчання з 15 жовтня 2020 року у зв'язку з погіршенням епідемічної ситуації щодо COVID-19 не був несподіванкою. Саме через те, що довготривалий карантин (з 12 березня 2020 р.) став для всього світу надважким випробуванням, а карантинне дистанційне навчання оголило безліч проблем, на які слід звернути увагу, ми змушені були підготуватися не лише як викладачі, а й як психологи.

  Ще влітку на факультеті педагогіки і психології за ініціативи ректора університету Віктора Андрущенка було створено Центр психологічної підтримки для забезпечення просвітницької та консультативної допомоги на волонтерських засадах молодими фахівцями-психологами під супервізією досвідчених психологів-практиків.   

    У складі волонтерської консультативної групи працюють професійні психологи-наставники (з березня по вересень 2020 року ними вже проведено близько 500 консультацій) та молоді психологи-магістри, які нададуть кваліфіковану психологічну допомогу у форматі онлайн-консультування.

   З метою своєчасного надання необхідної психологічної допомоги було створено блог Центру психологічної підтримки на Facebook, у месенджері якого розроблено чат-бот для консультування у робочі години з 9:00 до 17:00 з понеділка по п'ятницю.  

 Щоб отримати можливість зв'язатись з консультантами, запрошуємо у чат-бот за наступним ? посиланням, або ж заходьте у месенджер із самої сторінки Центру психологічної підтримки

      ?Детальніше про центр >>>

cpp npp